Saturday, January 1, 2011

~selamat tinggal incik sepuluh~

15 minit menjelang tahun baru 2011
berpinar-pinar otakku mengingat kembali semua sejarah yg dh belaku lam taun 2010 tok
hmmm
ng byk glak
yg palis jelang lam kotak memori adalah seperti yg berikut:-
1. berjaya nya encik affendi nor menamatkan latihan kepolisannya n kinek tok dh keja tetap..alhamdulilah
2.dikecewakan entah buat berapa kali oleh encik yg sama...(hmmm...ng nasib lom jadi laki aku..skandalny ng  merare la)
3. for d first time saya dpt dean list..alhamdulilah..thank you allah
4.hadirnya seorg insan bernama Shahril Anwar bin Sulaiman dlm hidup saya..memberi pengertian yg sgt besar ..tQ 4 being who u r
5.merik tgn ngn QAL 1957 dgn cium tepi bumper depan keto mahai..(huuuuu..xmok ingat tp teringat juak...uwaaaaaaa)
6.dikecewakan sekali lagi dlm cinta..oh..sungguh saya xjerak!!
7.pemergian yak..alfatihah..semoga tenang yak d cnun..lora rindu yak..huhu
8. sem 1 2010/2011 dpt dean agik...alhamdulilah..thanks again Allah
9. dan dgn itu hati saya telah terbuka utk berhijrah..semoga iman saya sentiasa dtetapkan..amin

n saya sekarang sedang mengutip kembali rasa cinta bersama Affendi Nor..walaupun sukar kerana hati saya sudah agak tawar kepadanya...hmmm..

No comments: