Saturday, September 18, 2010

~mayat hidup~

semalam
hatiku sgt berbunga riang
menerima teks msg darinya
'tolong arel kemas umah n cuci baju skali,,mama mok balit esok'
erkk
cam aku tok bibik jak mok polah dkya
p xpa
asal ati hepi
hihik

hepi??
ng aku hepi ka
aok
ng ku hepi pun
hepi glak2
kemas umah mknanya aku akan menjejakkan kaki ke umah yg dijanjikan ngn aku b4 tok
waaa~~

gkseh ku ingt oiii
xku lupak
"klak arfa g umah tolong mama masak,pazya teman mama g shoping...boleh...;-)?"
huhuk
ng bena kata si ngek yek
aku tok pengitok
xpat dijanji 
hmmm

ari marek
sampe jwak aku
ng jaoh umahnya duhal
waa~~
patut slmak tok ny ng make sure mena2 lok timing b4  ambik ku 
huhuk
paduhal
tedah kasehku

ari marek ari kejadian 
ng bena ku hepi duhal
aok la
if u ever know chentaku
to be wit u is d most precious time 4 me syg
dat is if u ever kno...
but u never kno



No comments: